Açelya'nın Hoşgeldin Kurabiyeleri

Bu kurabiyeleri çok cici bici,muzur ve konuşmayı çok seven birinin 20 Ekim de doğacak cimcimesi için yaptım:) Sevgili Aysel'in meleği Açelya için... Aysel birkaç model dışında tasarımı bana bıraktı...Ben de çiçekli,fiyonklu ve kalpli desenler çalıştım kukilerinde...Mor ve pembe tonlarını birbirine çok yakıştırırım.Seviyorum iki rengi bir arada kullanmayı.Resimler,hazırlananların sadece bir kısmı...
Bu arada erkek bebek 2010,2011 ve bu sene de yoğunluktaydı sanki ama bu sıralar kız bebek kurabiyeleri için görüşmelerim oluyor;seviniyorum:) Bir ara her yeri mavi görüyordum sanki:) Şaka bir yana bütün bebekler sağlıkla,sıhhatle analı,babalı büyürler inşallah...Kızı da erkeği de aynı...Yeter ki hayırlı evlat olsunlar.. Sen de sağlıkla,mutlulukla gel dünyamıza Açelya Bebek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...