Bugün Çocuk Esirgeme Kurumu'ndaydım...


Çocuk olmak güzel şey ama "çocuk"gibi yaşanabiliyorsa...

Biliyoruz ki dünyaya gelirken ne annemizi ne de babamızı seçme özgürlüğümüz var.

Kimisi çok şanslı olup pamuklar içinde büyütülürken kimisi bu şansı baştan yitirerek doğar doğmaz gerçek hayatın sınavında buluyor kendini...

İşte bugün ziyaret ettiğim yer de bu gerçek hayatın kollarına çok erken yaşta bırakılmış çocukların yuvası...

Çocuk Esirgeme....

Eylül ve Ekim aylarında doğum günü olan çocukların doğumgününü henüz kutlamadıklarını öğrendim ve hemen pasta yapmaya karar verdim.

Büyük bir zevkti..Bir de ikinci yaptığım pastanın pandispanyası elimde çatlamasaydı çok daha güzel olacaktı tabii.Neyse toparladım çok şükür:)

Onların afiyetle yemesi ve yüzlerinde mutlu bir tebessüm olması yeter ve artardı bana...

Çocuk Esirgeme Kurumu'nun bir yeri de Florya da..Yeşilköy Çarşamba pazarının içinden geçiliyor.Özürlüler Kampı tabelasını takip ediyorsunuz.

Burada,çocuklar okuldan çıktıktan sonra takı tasarımı,ahşap boyama ve daha birçok eğitim verilerek,10-18 yaş arasındaki çocuklara hem meslek kazandırılıyor hem de bir nevi terapi oluyor.


Yıl sonunda da o küçücük elleriyle yaptıklarını sergilerde satışa çıkarıyorlar.

Yaşadığımız standartları karşılaştırdığımızda ne kadar şanslı olduğumuzu orayı ziyaret ettiğimizde anlayabiliriz.

Bir gün yolunuz düştüğünde sizlerin de mutlaka ziyaret etmesini öneririm.

Bu çocuklar geleceğimiz;hepimizin geleceği...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...